09 March 2012

Pensel dan pemadam


Hai..harap korang semue dalam keadaan sihat sejahtera..Harini saye nak bAgi satu cerita 
tentang pemadam dan pensel..Kenape pemadam dan pesel?Ape keistimewaannye?Mesti ade yang akan cakap la bende tu pun ko nak cerite ke..Ape pon korang nak cakap,please bace ni dulu ok..Tak sampai lima minit pun nak membacenye..

Sebenarnye saye sangat terharu dan sangat bersyukur kerana terbaca cerita ini..Kerana saye boleh share kan pade korang semua..Apa kate korang bace lah sendiri ye..

tekan untuk tumbesaran

Ha..mesti korang rase syg gile dan rindu gile dgn mak ayah korang kan?Sedih bile bace cerita kat atas ni..Ternyata mereka banyak bersusah payah untuk membesarkan anak-anaknye..Saye selalu tgok muka mak bile die tidur.Saye dapat merasakan yang die penat mencari duit untuk anak-anaknye.Dengan melihat wajahnye,saya tak boleh bayangkan sekiranye satu hari nanti mereka pergi meninggalkan saya..Saya bergantung pada mereka selama ni sehingga sekarang.Tak dapat nak dibayangkan sekiranya mereka takde nanti..Ape yang saye boleh buat?

Saya sangat berterima kasih pada kedua ibu bapa saye kerana telah menjadi 'pemadam' saya..Terlalu banyak salah saye yang mereka betulkan..Hargailah kedua ibu bapa anda semua..Sayangilah mereka sebagaimana mereka menyayangi kamu semasa kamu kecil..
Ampunkan dosa anakmu sekiranya aku banyak membuat dosa padamu..
I love You Mak & Abah..



No comments:

Post a Comment