26 March 2012

I love On9 shopping

Annyeong!

Sejak due menjak ni aku suke membeli belah through on9..Mudah aje.Klik sane klik situ, then dah boleh dapat ape yg kite nak.. JOM! kite beli secara on9..

Antara barang yang aku suka beli melalui on9 ni adalah Contact Lens.. Senang je..tgok gamba, mana satu yang berkenan, just comformkan dgn org yang jual tu, dalam 2,3 hari dapatlah.. Dok payoh nak keluar-keluar p habiskan minyak kereta,minyak motor dan membazirkan tenaga.hehehe..

Aku selalu beli kat die ni ha.. http://www.facebook.com/littlemyra . 
Sape2 yang minat nak pakai contact lens tu, cube try tengok.. Pasti ade yang berkenan punye..Harge pun berpatutan..

Ni antara lens yang aku dah penah beli kat dia..

Lagi kat http://www.facebook.com/profile.php?id=100001061134113 ( BLOO BERRY SHOPS) pun barang2 nye comel2 sangat!
Antaranye baju couple, dress, cardigan, gelang and yang paling aku suke sebab barang2 die kpop punye style..

So korang try2 lah usha..
Annyeong!

No comments:

Post a Comment