20 October 2012

Akhirnya..


Yeay!Akhirnya aku jadi wira jugak..Gembira sungguh hati ini dapat menjadi wira seperti Gemok Sayang aku ni..hehe.. Kalo die tak tarik aku pergi situ,mesti aku tak nak pegi..
Gembiralah sebab atlease dengan darah aku derma tu,dapat membantu orang yang memerlukan nanti..Insyallah..Amin..

Storynye cam gini..Petang semalam cadangnye nak pergi Tasik Titiwangsa kat dpn tu je ha..Kononnye nak maen Badminton..Tapi sampai2 je,hujan lah selebat lebatnye!!SEJUK!!

So, kami takde ape nak buat,snap gamba jelah..Saje nak kongsi cerite ni ha..hihihi.
gemok kan die sekarang!

Gemok pun aku sayang lah!!

bosan gile!

b,b amek an gmba syg cpt!hee

pinjam sekop die


Pastu,dah bosan sangat die cakap jom lah pergi Pusat Darah Negara..Mule2 mcm2 alasan aku bagi taknak pegi..Sbb takut nak kene cucuk!

Akhirnye ni lah hasilnye.

ceh muke senyum je an padahal!



450ml tau darah aku..

dok sengih2 kt aku,aku bg :p

tengok cite katon

dah siap dah..ha sebelah sane tu pun budak KLMU jugak!

Main badminton kat pusat darah negare.hehe.

Tu lah die kesahnye..Terima kasihlah sbb sudi membace kisah aku yang tak menarik ni..

Nak pesan kat u olls,pergilah derma darah..Tak rugi pape pun..Sebaliknye dapat membantu orang..Besar menfaatnye dapat bantu org yang memerlukan darah..
Daripade buat keje gile toreh2 tgn darah2,bek pg kat sini.Dapat faedah dan jugak dapat makanan FREE tau!!


No comments:

Post a Comment