04 November 2012

Asal Ku Bahagia



Aku bahagia sebab aku yakin dengan diri sendiri dan aku tahu ape yang aku buat adalah demi kebaikan..

Mak aku selalu pesan jangan jadi orang yang dibenci..Aku tahu majoriti semua mak pesan kat anak die mcm tu..

Tapi semua org pun tahu..Tak semua perkara yang kite buat boleh membuatkan semua pihak berpuas hati dengan kite..But i dont care if the things that i do is the best way for our life..

Aku tahu ramai kat luar sane tu penah rase ape yang aku raasekan sekarang ni..Tapi ape yang berlaku pasti ade hikmahnye..Dan aku yakin tu..Tuhan takkan sengaja menguji hambanya tanpa memberi yang lebih baik untuk hambanya itu.

Sekarang ni aku sangat bahagia di samping family yang selalu menjadi tulang belakang aku dan kawan2 yang sentiase support aku..Thankz kat korang sume walaupun aku tak tau nak balas jase korang mcm mne..hehehe..

Bagi yang "BENCI" kat aku ni ha, aku mintak maap le ye sebab buat korang sakit hati ke terguris ke ape ke..Kan aku dah cakap tadi tak sume perkara boleh buat semua pihak berpuas hati..Mungkin ape yang korang penah buat ,org lain tak puas hati ke..sapa tahu..

Dunia ni ibarat roda..Kejap kat bawah dan kejap kat atas..Tak selamanye kite berade di tahap selesa..

Yang penting! Aku tetap dengan care aku asalkan aku bahagia..Tak siapa boleh halang..Aku tak pernah nak aibkan orang kalau org tu tak aibkan aku..Mekasih..
 
Entry ni aku tak tujukan kat sape2 pun..Untuk tontonan umum hihihi..



No comments:

Post a Comment