14 October 2012

Alahai tolong aku!!


Halo-halo kawan kawan sekalian..Haa mai sini nak habaq sat..
Hihihi..
Bangun sudah,masak sudah,makan sudah,mandi sudah,solat sudah,semuanya sudah..Ape lagi yang harus ku lakukan!!!BOSAN sangat aih!!Mengapa jadi begini??
Aku sudah jadi separa gila rasanya..
Haa korang-korang yang tengah bace ni,cube bagi idea sikit kat aku ape nak dibuat tatkala diriku bosan seperti ini..HAHAH..Bermadah helah segale aku ni..Almaklumlah apabila kebosanan bertambah pula dengan kebingungan jadi inilah hasil karya saye yang terhebat..hebad lah sangat!
Sudah pule ditinggalkan oleh"gedik"..Aku kerinduan same die..Boleh gedik balik terengganu!!Siot betul lah ko gedik!Tinggal aku ea..Tapi xpe..gedik pujuk aku nak blanje tengok wayang "Aku Terima Nikahnya" bile die balik nti..Haha korang xmau jelez tau!!padahal org len dah tgok dah.
Bile bosan2 gini,aku buat video ni tadi..Asalnye mau letak lagu "Tuhan Jagakan Dia"daripada Motif Band..Tapi ntah macam mane bile dah "save" jadi lagu lain pulak.So,terpakse rela lah korang tengok video ni lagu version sedih..Dipersilakanlah tonton.haha..TAPI... kalo nak tgok,benti kan dulu lagu kat blog saye ni dulu..Buttonnye ade kat bawah teddy bear besar tu..

Alahai tolong aku (ceh siap ade tajuk lagi wei) ape nak buat lagi..Huarrgghh...Kehulu kehilir macam orang takda akai dah..
Korang pun satu,dah bace taknak pon bubuh komen kat bwah tu bagi aku idea ape nak buat..Dah teruk sgt dah ni..
Ok bye!

No comments:

Post a Comment