19 June 2013

Internship



Selamat pagi semua. Agak2 ade ke lagi yang sudi nak menjenguk blog usang aku ni ek?  Haha..
Dah bezaman tok nong aku tak MENG-update blog aku ni..
AL-maklumlah busy bebeno den ni ha. Last update pun bulan January aritu..Fuhh lame kan3!!

Sekarang ni aku xpeduli,ade yang membace ke xde ke.aku punye suke lah nak menaip.Hahahah!
Aku nak start daripada mne ek?? 

Ha aku nak cerita pasal aku training. Bulan 2 sampai 5 aku busy dengan internship aku dekat Novotel Hotel dekat Bukit Bintang..3bulan kat sana..Best keje kat sane sbb Chef2 n Staff kat situ sumenye sporting gile!!

13 feb-13 may 2013




































Banyak lagi sebenarnye nak upload..tapi kang korang mls nk scroll ke bwah lg..huhu

Macam-macam pengalaman yg aku dapat kat sane..Pengalaman manis dan pahit semua ada. Sape2 yang nak training kt sini,sila lah..heheh..

Ha sekarang ni aku dapat kerja kat situ,chef tu offer dekat pastry department..
Insyallah awal bulan 7 ni aku start keje..

Setakat ni je lah dulu aku story pasal internship aku k..
Adios!!

 Nanti aku update lg ok..

No comments:

Post a Comment