20 June 2013

Pecah rumah!!



dan Selamat Petang..Haa pagi tadi lepas bersahur, tibe aku dikejutkan oleh si Gemok aku ni..Die msg mcm ni


Apa lagi aku pun trus teduduk kat atas katil tu trus dial no die.. 

tutt..tutt..tutt..tutt..

"Hello,syg!!umah b kena pecah.Laptop b,hp b,duit b,helmet b sume ilang."

Aku yg xde kt tempat kejadian buat2 kelam kabut.Panik konon..padahal mmg panik..Tapi disebabkan tak tahu nak buat apa,dok kehulu kehilir dlm bilik tu..

Si Die ni sebenarnya tgh praktikal kat Alor Gajah.Duduk satu rumah 5 orang. Habis semua lesap..
Laptop,hp,camera,helmet,duit fuhh bersih!!

Ceitanya cmni..Diorang memang tak kunci pintu sbbnye budak umah sebelah tu bilik airnye rosak, So budak umah si gemok aku ni pun, bukak jelah pintu supaye sng diorg nak msuk bilik air..

Last2 org lain yang masuk buat kerja..Memang senang lah buat kerja pintu x berkunci..Pengajaran..

Kesian kat Gemok aku ni..Alololo tian2.hehehe..Patutlah mlm td hati aku x sedap je..Rase susah nak tidur..Hurmm tapi nasi dah jadi bubur..nak buat mcm mne.

Tapi mesti ada hikmah disebalik kejadian ni..Harap B sabar ok :)
Senyum sikit..

Hahaha..ini kes pecah rumah die.bukan rumah aku..Jangan marah okey..
Pesanan khas dari penaja: sila pastikan pintu rumah anda berkunci sebelum tidur supaya menjamin keselamatan anda..
Bye2 Adios..

No comments:

Post a Comment