07 November 2012

Merasa menjadi cikgu


 

Harini sehari suntuk aku duduk kat bilik guru SMK Damansara Damai ni tande kaertas peka sains..Hehehe..
penat woo..Barulah tahu keadaan menjadi seorang guru di dalam bilik guru,duduk diam2 meneliti peka2 student..Memang rumit sangat kejenye cikgu ni..huhu tabik spring lah kat cikgu..
 
Ade jugak cikgu-cikgu kat sini ingat aku cikgu baru..Ade gaye cikgu gak aku ni ek..perasann!

Siap pakai baju kurung..Tak boleh blah betul..Keh3..Takdelah..Kan nak pegi skolah..Kene lah sopan sopan sikit..Dari jam 1pm-3.30 aku menyiapkan tanpa henti..Wuahhh penat gila!!

Nak balik lambat lagi..Terpaksalah aku gunekan kebosanan ni mengupdate belog aku ni..hee..

No comments:

Post a Comment