23 November 2012

Please save them!!





Sejak kebelakangan ni tak putus2 berita kematian di bumi Gaza..Di kesempatan ini aku memohon dan merayu kepada yang membaca entry aku kali ni, same2 lah kite mendoakan mereka di sana..

DOA adalah senjata Islam yang paling mujarab!Mana pergi perasaan anda sekiranya kamu tidak mahu mendoakan saudara kita sendiri..Tolong lah ambil peduli tentang ini dan pasti mereka amat memerlukan doa kita semua..

Kalau bukan kita yang mendoakan mereka, siapa lagi?? Ayuh! tadah tanganmu!

Ya Allah!! KAU berikanlah mereka kekuatan untuk menempuh segalanya..KAU matikanlah mereka dalam beriman..(Mati syahid)Ya Allah!! KAU maha mengetahui betapa peritnya kehidupan mereka saat ini..KAU kurangkanlah kesakitan mereka..
Ya Allah! ENGKAU matikanlah serangan kejam ke atas mereka..KAU musnahkanlah senjata senjata yang menyerang mereka..
Ya Allah KAU makbulkanlah doa hambamu ini Ya Allah!! Sesungguhnya kami amat sedih dengan penderitaan mereka..Aaamin..Aaaminn ya rabbal alamin..




Terima kasih kepada yang sudi menadah tangan bersama2 aku untuk mendoakan saudara kita di sana..Walaupun aku tak tahu nak doa yg lebih baik,tetapi aku pasti Allah maha mengatahui hati aku,hati kamu dan hati kalian bahawa niat kita satu untuk selamatkan bumi GAZA..


No comments:

Post a Comment