17 December 2011

BUKIT CAHAYA-SHAH ALAM

Hye..Assalamualaikum..hello2..ha korang,korang free x sekarang ni??bukan ape sbb nak korang luangkan mase jap je aku nak cite ni..harini sehari suntuk aku berfoya-foya bersame famly aku yg tercinta..huhu..best gile tau!!..kitorg pg Bukit Cahaya kt Shah Alam tu..walopon hujan lebat,kitorg ttp pg jugak..best kt situ..sesuai lah kalo nak ajak famly korang pg jalan2 kt sane..alang2 famly dah berkumpul kan..so kite enjoy!!hehe..kt dlm tu,ade rumah iklim sejuk.masuk untuk rumah tu je RM3.00 sorang..ok lah tu kan..kite tak dpt nk pg terbang ke SANE..kt sini jadilah..sejuk gile..tp kan korang,RM3.00 tu hanye untuk 3 minit je..memandangkan hujan semakin lebat,patu kitorg pun pg mkn kt AROMA IKAN BAKAR kt JERAM..sedap tau!!byk gile mkn!!ikan pari bakar,sotong goreng tepung,udang butter,ikan siakap 3rasa,kerang bakar,ketam..fuh xlarat dah nak sebut..bukan sebut je da xlarat,mkn pun xlarat dah..hee..ni je lah yg dpt aku dikongsikan..


ni adek aku


ni pulak mak n adek aku


tgok die teruje sgt tu


sejuk sgt! -7 darjah celcius



nyum3..sedap..
Korang pegi lah nanti okey..thankz sbb rjin and sudi lawat entry ni..gumao..

No comments:

Post a Comment