19 December 2011

BERJALAN SAKAN

Assalamualaikum...todays topic is same with yesterday because now im in holiday with my famly..harini,aku bgun awal2 pg membersihkan diri after breakfast dan siap2 untuk enjoy!hari ni pulak aku ngn famly pg mcm2 tempat kt area kl ni ha..eh3..lupe plak, enjoy with my famly + my gedik ikut skali tau..huhu..first2 skali kitorang terjah ZOO NEGARA..ape2 pun,gamba wajib amek dulu..ni lah famly aku yg TERCINTA!! ha gedik aku yg pakai cap merah tu..hihi..
 ok utk pengetahuan korang,tiket masuk RM 20 untuk dewasa ye..bile aku dah merayau2 dlm zoo ni, pelbagai kerenah binatang aku tgok kt dlm tuh..aku paling terpegun tengok binatang ni..
seriusly aku igt ni patung..lame gile die temenung cmni weyh..huhu rupenye name die JOE..die suke berangan..kelakar gile!!hahah!!kt zoo mcm biase lah korang akan tgok harimau,singa n mcm2 lg..ha kali ni aku tbe2 dgn beraninye nak pgg binatang ni..berat gile doee die!!! tgok muke aku cuak gile!!
 hehe after abg tuh ckp kene cmni,cmtuh,bru aku boleh senyum..(pakse je tu senyum)..
 agak besh la sbb aku dah lme xpg zoo..xlupe gak aku bg mkn kt gajah yg comel ni.
Then,second place kitorang pg after solat zohor kt Masjid Negara..the second place is PLANATARIUM NEGARA..besh woo!!!sbb aku xpenah masuk!serius!!agak kejakunan aku kt sane..tgok ni ha..mcm xpenah jumpe jamban.


 aku nak amek gambo cm gedik aku..tp xjd..hurm..peace jugak yg kluar..
haha..kt dlm ni korang akn dpt byk info2 berkaitan sains ah..patut pergi au!!tak rugi pun..tiket masuk rm 3.00 untuk dewase.then third place kitorang pg TAMAN TASIK PERDANA..huhu..penat gile..sakan bejalan..tp besh dpt enjoy dgn famly..n gedik saye..byk gile gambo aku buat peace..bak kate gedik aku "jari dah le kontot,nak buat peace". duli ape aku..buat jugak..




die pon nak jugak...


aku xtau knape hari ni gedik aku buat muke yg pelik2..haish..layan jelah..huhu..tamatlah sudah aku bercerite..thankz skali lg sbb korang rajin lawat blog ni..tanpe korang,takde mknenye aku nk cte..hehe..okey bye2..c u next story yeah..love u..

No comments:

Post a Comment