30 December 2011

HANGOUT

Disebabkan aku tak pegi kelas aritu, plan nak pg rumah MIRA dijalankan sperti dirancang.. ngeh3.. aku kan xtau sgt mcm mne nak pg umah si dea tu.. so aku pun amek taxi.. ckp kt uncle tu
aku: uncle OTK jao x?
uncle: ta jao la adik..itu blakang ja dik..
aku: okey..
uncle: adik bukan org sini ka?
aku: bukan lah uncle.saya org johor..
uncle: saya ingt adik org USA..

haha..nak gurau penye uncle ni.. setibenye kitorg kt dpn OTK tu,,si AIN nampak pulak ubi ketuk..so teman lah die beli jap..then kitorg kene p seberang nak nek bas pulak..nak truskan pejalanan g umah mira kt BATU 7..tunggu punye tunggu sampai jugak bas tu..letih menunggu bas sampai peluh2 aku..

nek2 je beli tket bas RM1..nenonenoneno.. sampai dah umah mira..handouts pun aku dah amek..pastu igtkan nak lepak jek kt umah mira..tbe2 die ajak pulak kitorg pg OTK..aduyai..kalo tau tguu je die kat sane..haduyaiii..dah tu kitorg pon tggu lah bas lagi..sampai hujan trun bas tak sampai2 lg..pnt..

after 10minit brulah bas sampai..nenonenoneno.sampai dah kt OTK blik..alang2 dah kt situ aku pon pg lah beli pisau carving buah tu..hehe..pastu,kitorang pg makan mcD kt situ..popetpopetpopet kitorang borak2..pastu balik..mira blik nek taxi..kitorang blik jalan kaki sbb dekat je!!!haha bru tau jalan tau!!dalam pejalanan,mcm2 jenis manusie yg kacau kitorg..ade yg swit ade yg terjah sampai melatah2 aku..pastu ade pakcik tu kenyitmate!!!ya Allah!!!please lah..sile lah paham ko tu ade anak bini..

nenonenoneno...singgah jap kt uncle jual cd..haha..beli cetakrompak je..beli lah OMBAK RINDU..excited gile nak tgok sbb ta tgok lg..bukak2 gamba die hayoyaaii!!!sangkot2 pastu jem trus!!huh!bengang!

act mlm ni aku nak study..tp disbbkan slide2 aku dlm email,so die jd lembab then aku pon update le blog kesayangan ni hah...huhu pnt3.

k bye3!!muah3

No comments:

Post a Comment