29 December 2011

KEPENATAN & MENYESAL

HEHE..Assalamualaikum...jawb tau..korang tau x??semalam an,aku beriye blik dr Tangkak ke KL..semate2 nak p kelas..tp KEPENATAN je aku blik kl..semalam aku x sempat pon nak msuk kelas tu..bas yg aku naek tu punye lah lembab!!geram aku..patutnye 2jam sengah dah sampai kt TBS tu..tp bas tu sampai lewat 1jam..Bengang aku..pastu nak kene amek tren pulak..tren pulak xsampai2..mmg sengaje je xna bg aku p kelas..aduyai..


kelas aku start pukul 12..tp pukul 12 aku kt TBS lg..camne nak msuk kelas an??dgn tren yg xsampai2 lg..last2 aku blik je hostel..dah alang2 balik hostel,dgn kebengangan,aku p shopping jap kt KLFC blakang hostel aku tu..MENYESAL aku blik kl..kalo tau,xde nye aku nk blik kl awal2 ni ha..semua owg kt kg best je holiday..huhu..sian kt aku ni ha..dok melangok kt hostel ni besame dgn AIN..roomate aku..

plan harini nak pg rumah classmate aku yg ni.. MIRA..
 sbb nak amek handouts yg lec bg smalam..kan aku tak msuk kelas..cadangnye nk p after zohor.hurm...tp aku sebenanye tak tau sgt cmne nak p umah die..ahh redah jelah..hehe..

 Ttbe2 je kan3..aku rindu kt si die yg bawah ni..lame tak jumpe die yg busuk ni..misyu syg..

mybucukasyam..

No comments:

Post a Comment