22 September 2012

Happy Bufday to AKU!



21 September..Tarikh ape?Nak kasi tahu kat you alls..tarikh tu bufday aku..hehe..Happy semacam je kan..Ofcos lah happy.Korang mesti happy kan bile bufday korang..

Bufday aku takdelah hebat sangat..Biase2 aje..Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat semua yang wish bufday aku serta yang mendoakan aku..Doa korang tu pun dah cukup terbaik hadiah yang aku dapat.Thankz ye korang..

Hari ni aku nak SHOWOFF sikit hadiah yang aku dapat..Bukan slalu pun showoff kat korang kan3!
jengjengjeng!


Hah..yang shawl belang2 tu roomate aku (yana) yg bagi..cantek kan? Yang satu set avon tu mummy buah hati aku bagi.Bukan senang nak dapat satu set tu kan..dah mcm hantaran dah aku tengok..hee..
Buah hati aku bagi yg box pink tu..

Dah penuh dah dengan accessory aku..Thankz b..Awak paham saye byk accessory kan..Mekasih..

Besoknya,kami (aku,buah hati,yana,azief) pergi KLFC nak isi borang kerja..Tengok aku pakai shawl yg yana bagi tu..Hehe..


Petang tu kami pusing2 tasik titiwangsa sambil makan icecream..Sedap tau!!Pastu yana balik aku pulak pergi rumah buah hati aku.Katenya mak die nak jumpe..Dah tak sedap hati sebab die ckp mcm tu..

Rupenye family die nak blanje aku makan sempena bufday aku..Makan kenny rogers..First time aku makan kat situ..Kenyang sangat!!

Niway thankz kat semua yang wish,bg hadiah n belanja makan..Aku sgt2 menghargainye..




No comments:

Post a Comment