12 January 2012

Fashionista

Fashion mmg tak asing daripada wanita-wanita dan jejake-jejake di luar sane..malah fashion ni tak kire umur dah sekarang ni..kalau kite tgok,budak2 kecik lg pandai bergaye drp kite sebenarnye..aku ni mmg suke tgok org berfashion2 ni..tp aku tak berkeyakinan nak pkai voke2 mcm diorg..huhu

tp,isnin haritu,B aku teman aku shopping dekat Times Square..ha cak!! kami dah ready nk bershopping..

korang sume pon tau kan, kt TS tu mmg byk baju cantek2 dan murah2..mmg gile mate kepale aku menengoknye..hahai..akhirnye aku membeli mereka di bawah ini.. bukan beli..tp B yg belikan..thankz syg.. 


1)Rantai kepala mickey mouse - rantai burung hantu haram kan,so aku memilih rantai ni..aku harap kepale mickey mouse ni takde melambangkan ape2 lah..sekadar nak berfashion aje deh..kalo de melambangkan ape2 cepat2 kasi tau ye..



2)cardigan kude belang - sebenarnye teringin cardigan separuh yg ala kpop tu..tp dah yg ni nampak dulu..ape lg..beli lah..



3)t-shirt ala2 musim sejuk



4)selendang pashmina yg tak berape nak lebar sangat..lebar sgt tak reti nak pkai

actually,selendang ni boleh pkai depan blakang..tgok kaler die..huhu..nti korang cari la..kt TS belambak ok!!tp kt tempat lain pun ade je..kain die pon best..


lastly,hadiah from B..

thankz syg..byk dah awak abiskan utk saye..tp awak tak beli pape pun.. mianeyo..time jalan2 kami sempat lagi snap2..
i love you sbb selalu ade dgn saye..muah!
lepas dah puas shopping dan jalan kami pun mahu pulang..muke pon dah penat dah..haiyoooo..

then lepas dah beli aku pon gayekanlah...ni lah hasilnye..tak secantik korang yg pndai berfashion.
saje nak try2 pkai tudung ala2 hana tajima..tp tak jd sgt.hehe..





yg ni ain roomate aku..die soh aku pkaikan shawl..ni la rupenye.


act nak berfashion ni ikut kreativiti masing2..tak pyahlah kite nak kutuk2 org lain..die selese dgn gaye die..kite selese dgn gaye kite..semua org layak untuk bergaye kan3..

-SELAMAT BERFASHION-
_Oppa,gumaO!!_
-Saranghae-

No comments:

Post a Comment