09 January 2012

Terima Kasih

Assalamualaikum..
terima kasih kepada pembaca kerana korang sudi jengok2 entry ni.
terima kasih kepada pembaca kerana korang sayangkan aku
terima kasih kepada pembaca kerana korang sayang diri korang
terima kasih kepada pembaca kerana korang sayang ibu bape korang
terima kasih kepada En.Zakaria bin Main(abah) & Pn. Hamidah binti Manas(mak) kerana amat menyayangi aku
terima kasih kepada Abdul Hafiz bin Hasbullah(buah hati) kerana menyayangi,mencintai dan terima aku seadanye..
terima kasih kerana segalanye..
Kenape aku ucap terima kasih?? sebab "terima kasih" mampu membuat semua org tersenyum dan bahagia kerana berasa dihargai.. so,selagi aku masih mampu untuk mengucapkan terima kasih, aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada SEMUA untuk semuanye..semoga semua di luar sana dapat tersenyum dan berbahagia..



TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment