06 January 2012

Happy Anniversary

Assalamualaikum...Haihaihalohaihalohai...hey korang..seperti yg sebelum ni aku cakap, 4Jan 2012 genap setahun aku dgn gedik aku kan..semalam, aku beriye lah siap macam mak datin dah..semate2 nak jumpe die..ha..ni lah datinnye..mengerlip lg ha..

bile dah cantek2 mcm ni ha..kitorang p lah karaoke..sedang asyik2 menyanyi..aku bg die suprise..tara!!hehe..aku bg die present..and kad yg aku buat sendiri..then kitorang truskan menyanyi bagai nak rak..tbe2 TET3!!something happened between us..dasyat gile lah..haih!!aku sgt sedih n trus bla dpd tmpt tu sambil nagis2..macam dlm drama berepisod tu..ngeh3!!then malam menjelma die dtg cari aku blik sbb nak btulkan keadaan..yang kelakarnye,die trus pkai present yg aku bg die tuh(baju)..disebabkan aku minat kpop so aku bg die yg ala2 kpop..
pastu,kitorg sambut anniversary kitorang semule sbb ptg tu bad thing happened kan..so,malam tu kitorang pg minum dekat gelas besar..after makan,kitorg pulang ke tanah air and borak2 sakan mcm tak jumpe sebulan..tot tet to tetbecakap,pastu bru tringat nak snap gamba same2..1,2,3clik!
akhirnye kami happy jugak menyambutnye..

kredit to my frendz: thankz sbb korang jd pakar fashion aku semalam..
kredit to gedik : aku harap kau takkan buat lg mcm tu n lepas ni jgn kau rosakkan hari bersejarah kite lg..kalau tak aku cincang2 kau!!fullstop.


No comments:

Post a Comment